روزگار جالبیست ..

Bahar

فعلا موضوعی در نظر ندارم

مردم اینجا چقدر مهربانند!

دیدند کفش ندارم، برایم پاپوش دوختند ...

دیدند سرما می خورم، سرم کلاه گذاشتند

و چون برایم تنگ بود کلاه گشادتری

و دیدند هوا گرم شد، پس کلاهم را برداشتند ...

چون دیدند لباسم کهنه و پاره است به من وصله چسباندند

چون از رفتارم فهمیدند که سواد ندارم، محبت کردند و حسابم را رسیدند

خواستم در این مهربانکده خانه بسازم ، نانم را آجر کردند گفتند کلبه بساز ...

روزگار جالبیست!

مرغمان تخم نمی گذارد ولی هر روز گاومان می زاید!

 

«زنده یاد حسین پناهی»



نظرات شما عزیزان:

پاندا گیلاسی
ساعت16:59---3 مهر 1394

پاسخ: من چیکار کنم؟ چجوری بهش بگم نمیخوام کار کنم؟! آخه تا اونجایی ک من فهمیدم زیرمجوعه هایی که به بقیه معرفی میکنی رو میخری. بعد دیروز قشنگ دوساعت برام وقت گذاشت تا کار دستم بیاد. :(((


پاندا گیلاسی
ساعت12:43---3 مهر 1394

نه بابا سه ساله با این اکیپ همکلاسم...دیگه اخلاقم اومده دستشون...تازه یکی از فامیلام ک یه هیکل گنده ایم داره تو کلاسمونه کسی با وجود اون جرئت نداره به من نزدیک شه!
پاسخ: اینا رو جایی نگو!!! حالا من دستم بهت نمیرسه نمیتونم کاری کنم بقیه این چیزا حالیشون نیست! من فکر میکردم پسرا از این چیزا نترسن! بدتر برای شاخ و شونه کشیدن و دعوا تو رو اذیت کنن تا با اون فامیله دعواشون بشه "|



پاندا گیلاسی
ساعت12:32---3 مهر 1394
امیدوارم
خوبه فقط یکم زیادی خوبه...روز اول شیش نفر!
پاسخ: ایول بچه هاتون! نگو که یکی از اون تیتابای کلاسی که با بچه ها هیچوقت پایه نیستی! :|||


پاندا گیلاسی
ساعت12:24---3 مهر 1394
موفق باشید
خدا بهشون صبر بده )
پاسخ: میشم! خیلی هم دلش بخواد! :| اهم اهم پیش دانشگاهی بودن چه حسی داره؟


پاندا گیلاسی
ساعت11:34---3 مهر 1394
ممنون احتیاجی به این کارا نیست
لوکس بلاگ چطوره!؟راضی هستین؟
پاسخ: تعارف نکنیا! راضیم ازش! یه کار اینترنتی هم پیدا کردم حالا میخوام انصراف بدم میترسم اون بالا مجموعه هه بزنتم!!!! بیچاره دیروز دو ساعت داشت برام توضیح میداد -_- الان من برم خجالت بکشم!


پاندا گیلاسی
ساعت23:12---2 مهر 1394

آری روزگار جالبیست...!

پاسخ: به به جناب پاندا! میگفتین گاوی گوسفندی چیزی قربونی میکردیم! :| بله روزگار خیلی جالبیه!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 2 / 7 / 1394برچسب:,ساعتتوسط Bahar | |